Sunday, December 5, 2010

PENYAKIT KRONIK-TESTIMONI

Hepatitis B
Nama saya Suhardi. Usia 30 tahun. Bulan november 2007 kemarin hasil test darah saya menunjukkan saya menderita Hepatitis B. Nilai SGOT SGPT saya berada diatas rata-rata. Pada bulan January saya mulai konsumsi TF 2 butir x 3/hr dan TF Plus 1 butir x 3/hr atas anjuran Dr Freddy Hutapea.  Awal April 2008 saya melakukan test darah lagi dan hasilnya SGOT SGPT saya sudah normal kembali. Sekarang saya masih konsumsi TF Plus 1 butir x 3/hr untuk memelihara kesehatan saya. – Suhardi, Cilacap, Jakarta


Sakit Buah Pinggang
*  Saya menderita sakit buah pinggang & menjalani dialisis 3 kali seminggu. Sebelum makan TF anjuran Winners4Life, saya selalu penat, terlalu lesu & berbaring sahaja. Sekarang tenaga saya sudah pulih & dapat bekerja kembali untuk mencari nafkah keluarga. Sel darah merah saya juga sudah bertambah, menurut doktor. Alhamdulillah. Daripada En Khalid, Kulai, Johor.
*  Saya mengalami sakit buah pinggang sejak berumur 7 tahun kini 19 tahun, saya hampir putus harapan tetapi setelah pakcik saya dari Singapura memberikan TF, 3xTF Chewable and 1xTF+, saya sudah boleh buang air kecil semula.  Terima kasih TF.  Drpd En Syed Alwi, Singapura

Hepatitis C dan Ascites ( Perut membesar) 
En Ishak b Yusof - Kota Tinggi, Johor
Gejala     : En Ishak mengalami kekuningan mata, bengkak dan sakit di perut, keletihan, hilang selera makan. Beliau membuat pemeriksaan pada bulan Nov 07 dan disahkan mengalami  Hepatitis C dan kegagalan hati teruk. Perut semakin membesar dan memerlukan Peritoneal Dialysis( mengeluarkan cecair di abdomen) paling kurang 3 kali seminggu dan menelan belanja beribu-ribu ringgit.

BANYAK LAGI TESTIMONI YANG AKAN KANI DEDAHKAN DARI SEMASA KESEMASA

No comments:

Post a Comment